Bakı-2015: Boks yarışları başladı » AzNews.info -Xəbər portalı

Bölmə: İdman, Boks, Video

Bakı-2015: Boks yarışları başladı – CANLI (YENİLƏNİB)

Bakı-2015: Boks yarışları başladı


Oxu.Az xəbər verir ki, Anna Əlimərdanova yarımfinalda Rusiya təmsilçisi Yelena Savelyeva ilə üz-zə gəlib. Görüş Annanın 3-0 hesablı məğlubiyyəti ilə bitib. Anna bürünc medal qazanıb.

12:30

Bu gün Kristal Zalda keçiriləcək yarışlarda Azərbaycanın boksçuları mübarizəyə qoşulacaq.

Oxu.Az xəbər verir ki, boksçumuz Anna Əlimərdanova qadınlar arasında yarımyüngül çəki dərəcəsinin (51-54 kq) yarımfinal mərhələsində rusiyalı Yelena Savelyeva ilə üz-üzə gələcək.

Yüngülvari çəki dərəcəsində (52 kq) mübarizə aparan Elvin Məmişzadə (AZE) finala çıxmaq üçün rəqibi Hamza Toubaya (GER) qalib gəlməlidir.

Kollazo Sotomayor (AZE) isə yarımfinal mərhələsində birinci-yarım orta çəki dərəcəsində (64 kq) rəqibi Viktor Petrovla (RUS) üz-üzə gələcək.

Azərbaycanı təmsil edən Teymur Məmmədov qızıl medal uğrunda həlledici döyüşə çıxacaq.

O, 81 kq çəkidə italiyalı Valentino Manfredonia ilə üz-üzə gələcək. Final görüşü saat 19:45-də baş tutacaq.


Mənbə: Oxu.Az
loading...

* Mətndə orfoqrafik səhv aşkar etdinizsə, səhv olan hissəni qeyd edib Ctrl + Enter düymələrini sıxın.

Oxşar xəbərlər

Şərhlər


  • #1
  • 6 dekabr 2018 10:34
  • Yazan: seo oj
semakin bertambahnya usia wanita maka semakin melemahnya libido lantaran perubahan kadar hormon tubuh wanita rata-rata wanita yang mengalami penurunan libido berusia 40 tahun yang disebabkan adanya perubahan pada siklus menstruasi misalnya frekuensi menstruasi yang tidak teratur pada volume pendarahan yang tidak menentu, jika itu terjadi pada pasangan anda maka sesuatu yang perlu anda lakukan adalah dengan mencari obat perangsang wanita alami yang tepat tidak mengandung efek samping membahayakan bagi tubuh wanita karena sekarang ini banyak beredar produk palsu yang menyebabkan efek samping berkelanjutan silahkan baca tautan ini untuk info lebih lengkap, namun bagaimana mengatasi istri anda yang semakin hari semakin bertambahnya usia tetapi kondisi seksnya semakin labil tidak terkendali yang disebabkan karakter seksnya masih kuat (hiper seks) cara yang tepat mengatasi permasalahan ini yang pertama adalah mengukur kekuatan vitalitas anda saat melakukan hubungan seks dengan pasangan anda, jika itu sudah seimbang untuk melayani istri anda maka kita akan pilih cara kedua dengan memperbaiki ukuran alat kelamin pria yang semakin menyusut dengan bertambahnya usia akibat deposit plak lemak yang ada diarteri kecil dapat mengurangi aliran darah yang mengalir pada alat vital anda, maka lakukan cara-cara tepat yang tidak menggangu kerja organ tubuh anda untuk mengalirkan darah secara normal pada bagian vital, untuk itu silahkan anda konsumsi ramuan herbal hammer of thor dari italy yang sudah terkenal mutu dan kualitasnya sangat bagus untuk menambah ukuran alat vital yang lebih besar dan panjang klik disini .

Adınız:*
E-Mail:
Yağlı Əyilmiş Xətt altdan Xətt öndə | Sol tərəflə yığ Mərkəzdə Sağ tərfdə yığ | smayl qoşmaq Bağlantı qoşmaqBağlantı ilə qorunan Rəng seçimi | Gizli mətn Məqalə qoş seçilən mətni kril əlifbasına çevir Spoyler
Kodu daxil edin: *